Πως μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά από τη σελίδα μας ή τηλεφωνικά καλώντας μας στο 211 800 5040 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 Σάββατο 09.00-15.00
Πως μπορώ να γνωρίζω οτι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Αν όχι κοιτάξτε στα spam ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το εκπτωτικό κουπόνι που μου δόθηκε;
Πληκτρολογείτε πριν την ολοκλήρωση παραγγελίας τον κωδικό του κουπονιού στην σελίδα καλάθι αγορών. Για οποιοδήποτε πρόβλημα καλείτε την εξυπηρέτηση πελατών.
Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας πληκτρολογώντας τον κωδικό αποστολής που σας δόθηκε από εμάς με email ή sms στην αρχική μας σελίδα, πάνω στη θέση <παρακολούθηση παραγγελίας> ή στην εκάστοτε σελίδα courier που επιλέξατε.
Με ποιές Courier συνεργάζεστε;
Με Γενική Ταχυδρομική και με ACS.
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά και η αντικαταβολή;
Τα Μεταφορικά για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδος είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Αποστολή στο Εξωτερικό για αγορές κάτω από 200€ η χρέωση είναι 15€. Η αντικαταβολή ως υπηρεσία χρεώνεται 2,50€
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με:
Πιστωτική Κάρτα
Κατάθεση στην Τράπεζα
Pay Pal
Αντικαταβολή μόνο για Ελλάδα με χρέωση 2,50€
Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Δεχόμαστε τις κάρτες όλων των τραπεζών: VISA, MASTERCARD, DINERS, MAESTRO εκτός AMERICAN EXPRESS.
Πως μπορώ να επιστρέψω ή να κάνω αλλαγή ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας μου;
Αν για οποιαδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 μέρες από την έκδοση της απόδειξης. Για την αλλαγή απαιτείται η Φόρμα επιστροφών την οποία υποβάλλετε ηλεκτρονικά ή εκτυπώνετε και εσωκλείετε στο δέμα μαζί με την απόδειξη. Για να δεσμεύσετε το νέο προϊόν μπορείτε να κάνετε νέα παραγγελία γράφοντας στα σχόλια <αλλαγή> ή να καλέσετε στο 211 800 5040 για να το δεσμεύσει κάποιος εκπρόσωπός μας Η πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν Τα έξοδα επιστροφής για την αλλαγή προϊόντων επιβαρύνουν το Centraleshop.gr αρκεί να αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική ή ACS courier. Εξαιρούνται τα προϊόντα που πωλούνται με έκπτωση -50% και πάνω όπου όλη η διακίνηση για την αλλαγή των προϊόντων γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη συνολικά 9,80.
Ποιός επιβαρύνεται τα έξοδα της αλλαγής;
Η πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν Τα έξοδα επιστροφής για την αλλαγή προϊόντων επιβαρύνουν το Centraleshop.gr αρκεί να αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική ή ACS courier. Εξαιρούνται τα προϊόντα που πωλούνται με έκπτωση -50% και πάνω όπου όλη η διακίνηση για την αλλαγή των προϊόντων γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη συνολικά 9,80.
Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων, ποιά η διαδικασιά και ποιές οι χρεώσεις;
Η επιστροφή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων στο χώρο μας.
Επιστρέφετε τα προϊόντα με γενική ταχυδρομική ή ACS με χρέωση παραλήπτη. Τα έξοδα αυτά συν της αποστολής της αρχικής παραγγελίας αφαιρούνται από το ποσό που είναι προς κατάθεση. Ο πελάτης χρεώνεται τα συνολικά έξοδα διακίνησης του ή των προϊόντων που ανέρχονται στα 9,80€.
Τα προϊόντα είναι αυθεντικά και πως αποδεικνύεται αυτό;
Είμαστε εξουσιοδοτημένοι διανομείς όλων των εμπορικών σημάτων που εμφανίζονται στο site μας και εγγυόμαστε την πλήρη αυθεντικότητα κάθε προβαλλόμενου προϊόντος. Αποδεικνύεται με την απόδειξη πώλησης, τα εμπορικά σήματα, τις ετικέτες και τις συσκευασίες των προϊόντων. Επιπλέον εφόσον ζητηθεί, μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τον επίσημο κεντρικό εισαγωγέα Ελλάδος.